Professionele merkidentiteit

Past de huidige merkidentiteit niet meer bij waar jouw merk echt voor staat? Beperkt je visuele uitstraling je om door te groeien? Of wil je nieuwe medewerkers én klanten meer betrokken maken bij je bedrijf? Een professionele merkidentiteit is het antwoord. Een sterk merk kan een aanzienlijke impact hebben op de groei van een bedrijf.

Een sterk merk begint met een herkenbare identiteit. Of je nu je merk wilt vernieuwen of een nieuwe uitstraling zoekt, je merkidentiteit moet de juiste boodschap uitstralen. Met een duidelijke visuele stijl en sterk verhaal trek je klanten aan, bouw je vertrouwen op en onderscheid je je van de concurrentie.

Meer van onze werk zien?

Veelgestelde vragen

Een merkidentiteit is het uiterlijke kenmerken van je merk of bedrijf. Dit bestaat uit onderdelen zoals: Het logo De vaste kleuren De vaste lettertypen Stijl van de fotografie Het gebruik van iconen Dit zijn de basiselementen die bij elke huisstijl komen kijken. Afhankelijk van je bedrijf of organisatie, kun je je merkidentiteit zo uitgebreid maken als je wilt.

Branding gaat verder dan alleen je logo of huisstijl. Het is een verzameling van ervaringen en interacties die iemand heeft met je merk. Dit wordt bepaald door de kwaliteit van je producten, de manier van communicatie en zelfs de manier waarop je je producten of diensten prijst. Bij 'merkidentiteit' probeer je alle kenmerken en kernwaarden van je merk op een visuele manier over te brengen op je doelgroep, om op te vallen tussen alle alternatieven.

Met merkidentiteitsontwikkeling van Camido verzeker je jezelf van een sterk en consistent merkimago. Bij oplevering ontvang je namelijk een uitgebreid huisstijlhandboek, dat als leidraad dient voor al je merkactiviteiten. Laat jouw merk opvallen met de expertise van Camido.

Begin een project

Merkidentiteit cases

Vrijblijvend kennismaken